Kako čitaocima sajta pružiti kvalitetnije informacije

Početna » Članci » Kako čitaocima sajta pružiti kvalitetnije informacije

Internet je u ekspanziji i svakim danom sve veći broj korisnika surfuje u potrazi za informacijama koje ih zanimaju ili proizvodima koje žele da kupe. Uporedo sa tim iz dana u dan se otvara i na stotine novih sajtova koji žele pružiti te informacije ili prodati neki lep proizvod.

Šta žele pročitati korisnici koji su u potrazi za informacijama?

Ljudi koji surfuju netom i pretražuju nešto najčešće čine to na svima poznatom Google-u. Bilo koji pojam da ukucavaju, žele dobiti što relevantnije rezultate pretrage, i da odlaskom na prve sajtove koje im ovaj pretraživač ponudi dobiju odgovore na pitanja koja ih muče.

Upravo iz tog razloga bi webmasteri koji drže sajtove trebali da obrate pažnju na to kakve informacije pružaju korisnicima i da li su one korisne i kvalitetne ili su samo šturo ispisane, kratke i nejasne. Jedan jako lep primer kako sajt treba da izgleda što se tiče dizajna, a pogotovo kvalitetnosti tekstova je sajt: KokosovoUlje.com. Na njemu možete pročitati zaista kvalitetne i dugačke tekstove o prednostima koje kokosovo ulje može imati kako za vašu kože, tako i za kosu i generalno za opšte zdravlje.

Jako je bitno da pažnja bude usmerena ka korisniku, da se njemu pomogne da bolje razume tematiku koja ga zanima i da dobije prave i tačne odgovore na pitanja koja želi. Ako se webmaster tako postavi to mu može samo mnogo toga dobrog doneti nasuprot tome ako bude radio posao nestručno i nekvalitetno.

Ako je sadržaj nekog sajta kvalitetan, informativan i zanimljiv, logično je da će posetioci i njegovi korisnici to sa zadovoljstvom preporučiti na društvenim mrežama, svojim prijateljima, ili poslati mailom jer će želeti da možda i njima bliske osobe takodje dodju do dobrih informacija i saznaju to isto što su i oni pročitali.

Kada pišete i objavljujete neki tekst uvek se stavite u poziciju prosečnog korisnika interneta i zapitajte se da li bi mu taj tekst bio koristan i da li bi iz njega mogao nešto naučiti. Zatim se takodje zapitajte i da li je dovoljno zanimljiv i lep da bi ga podelio sa svojim bliskim osobama. Ako su potvrdni odgovori na sva ta pitanja i ako posle objave se to i potvrdjuje onda znate da radite pravu stvar i da ste na dobrom putu. U suprotnom ako to nije slučaj, onda se zapitajte šta biste mogli promeniti i unaprediti da Vaš sajt bude popularniji i da ljudima pruže kvalitetniji info zbog koga će se oni iznova i iznova vraćati, i share-ovati Vaš lep sadržaj a Vama donositi veću posetu sajta i povećanje njegove popularnosti.

Ostavite odgovor